ברוכים הבאים

תקנון האתר, מדיניות משלוחים ושאלות נפוצות

משלוחים והחזרות כללי

משלוחים חייבים בתשלום ומתווספים למחיר ההזמנה בסל הקניות. המשלוחים בארץ מסופקים ללקוח על ידי חברת שליחויות מוכרת ואמינה עד לבית הלקוח. אנא עקבו אחר הודעות מחברת השליחוית, והיו זמינים לקבלת ההזמנה. באם לא התקבלה הודעה בתוך 5 ימים מיום ההזמנה, אנא צרו איתי קשר. 

עלות משלוח בתוך ישראל: 35 שקלים. 

המשלוחים בדרך כלל מגיעים בין שלושה ימי עסקים לשבעה, מיום איסוף ההזמנה. באם אתם מעוניינים באיסוף ידני מהסטודיו, או בכל ענין אחר, מוזמנים ליצור איתי קשר.  

הפריטים המופיעים באתר הם הפריטים הנשלחים בפועל. 

ייתכנו מקרים של טעות אנוש, אבידה, וכו שיכולים למנוע ממני לספק את המוצר שהוזמן. במקרה זה, יוחזר החזר כספי מלא, ואפעל מול הלקוח למצוא פתרון נוסף באם יידרש. 

במקרה של שבר:
אם הפריט הגיע שבור בבקשה שלחו לנו תמונה של הפריט השבור תוך 7 ימים מתאריך קבלת המוצר כדי שנפעל לפתור את הסוגיה / קבלת החזר כספי.

החזרות/החלפות:
פוגי נעים תאפשר ללקוחותיה לבצע החלפות והחזרות בתנאים הבאים:

1. הפריט הוחזר אלינו תוך 14 ימים מקבלת המשלוח בבית הלקוח או יום איסוף ההזמנה מהסטודיו.

2. הפריט לא היה בשימוש או ניזוק, ומוחזר במצבו המקורי.

3. הלקוח יממן את עלות המשלוח חזרה לפוגי נעים, בצירוף הסבר מה סיבת ההחזרה ומספר ההזמנה.

4. פוגי נעים תבדוק את המקרה, ואם ימצא לנכון לזכות את הלקוח, הזיכוי יבוצע בכרטיס אשראי בו שולם הפריט, פחות 5% מגובה העסקה.

5. במקרה של ביטול עסקה על ידי הלקוח, לאחר חיוב (גם אם טרם יצא המשלוח), הלקוח יחויב בדמי ביטול בסך 5% מהעסקה המקורית.

6. פריטים שניזוקו בבית הלקוח בשוגג לאחר שימוש לא חייבים בתיקון, פוגי נעים תשמח לראות ולייעץ במידת הצורך.

ברוכים הבאים ל-Fuginaim.com, הפלטפורמה המקוונת שלי שמציגה את עבודתי כאמן קרמיקה. על ידי שימוש באתר זה, אתה מסכים להיות כפוף לתנאים והגבלות אלה. אם אינך מסכים לתנאים אלה, אנא אל תשתמש באתר זה. אני שומר את הזכות לשנות את התנאים וההגבלות האלה בכל עת ללא הודעה מוקדמת, אז אנא בדוק שוב באופן קבוע.

התוכן של אתר זה מוגן על ידי זכויות יוצרים וחוקי קניין רוחני אחרים. אינך רשאי להשתמש בתוכן בכל דרך המפרה את הזכויות של Fuginaim.com או כל צד שלישי.

כל המוצרים המוצעים דרך אתר זה כפופים לזמינות. אני עושה כל מאמץ להציג מידע מדויק על המוצרים שאני מציע, לרבות תיאורים, תמונות ותמחור. עם זאת, אינני יכול להבטיח שהמידע תמיד מדויק, מלא או עדכני.

כל המחירים מוצגים בדולר ארהב/ILS וכפופים לשינויים ללא הודעה מוקדמת. העלות הכוללת של ההזמנה שלך, כולל דמי משלוח, תוצג בקופה.

לאחר ביצוע הזמנה, אני אעבד את ההזמנה ואשלח לך אותה בהקדם האפשרי. זמני המשלוח עשויים להשתנות בהתאם למיקומך. אני לא אחראי לכל עיכובים במשלוח שאינם בשליטתי.

מדיניות ההחזרים וההחזרות שלי מתוארת בסעיף נפרד באתר זה. אנא עיין במדיניות ההחזרים וההחזרות למידע נוסף.

הפרטיות שלך חשובה לי. מדיניות הפרטיות שלי מתארת כיצד אני אוסף, משתמש ומגן על המידע האישי שלך. אנא עיין במדיניות הפרטיות שלי למידע נוסף.

Fuginaim.com אינה מציגה מצגים או התחייבויות מכל סוג שהוא, מפורשות או משתמעות, לגבי פעולת אתר זה או המידע, התוכן, החומרים או המוצרים הכלולים באתר זה. אתה מסכים שהשימוש שלך באתר זה הוא על אחריותך הבלעדית.

תנאים והגבלות אלה יהיו כפופים לחוקי [ישראל] ויתפרשו בהתאם. כל מחלוקת הנובעת מתנאים והגבלות אלה תוכרע אך ורק בבתי המשפט הממוקמים ב[ירושלים, ישראל].

יש לך שאלות או חששות לגבי תנאים והגבלות אלה? מוזמן/ת לפנות אלי. 

01

כללי

1.1 אתר האינטרנט http://fuginaim.com (להלן: “האתר”) משמש כחנות וירטואלית המופעלת על ידי “פוגי נעים” (להלן: “בעלי האתר”) ומציע לגולשי האינטרנט מוצרים למכירה דרך האתר ו/או דרך הטלפון.

1.2 שימוש באתר זה ורכישת מוצר המוצע למכירה, מהווה את הסכמת הגולש באתר (להלן: “הלקוח”) לקבל ולנהוג לפי התקנון. לכן, על הלקוח לקרוא בעיון את תנאי תקנון זה ואם הלקוח אינו מסכים לתנאי מתנאי התקנון הוא מתבקש שלא לעשות כל שימוש באתר.

1.3 הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשה הלקוח באתר, ויהוו את הבסיס המשפטי בין הלקוח לבעלת האתר. לפיכך, כל אדם המבצע הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מצהיר, כי קרא תקנון זה, וכי הוא מסכים לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, וכי לא תהיה לו או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד בעלת האתר ו/או מפעיליו, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.

1.4 בעלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.

1.5 בכל מקום בתקנון זה בו יש שימוש בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשמע.

1.6 כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. מחירים כוללים מע״מ, אם הוא חל לפי הדין, ואינם כוללים דמי משלוח.

1.7 הפריטים המופיעים בחנות והזמינים לרכישה אלו הפריטים שנשלחים ללקוח, אלא אם יש בעייה טכנית כלשהי.  להזמנות מיוחדות יש ליצור קשר דרך המייל או הוואטסאפ.

1.8 בעלת האתר עושה ככל יכולתם לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות. במקרה שכזה, לא תישא בעלת האתר באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.

1.9 בעלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים.

1.10 בעלת האתר רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. עם זאת, היא רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך. כמו כן, ייתכן כי מבצעים הקיימים באתר האינטרנט לא חלים לגבי רכישה במקומות אחרים בהם נמכרים המוצרים. האמור חל גם לגבי המקרה ההפוך – ייתכן ומבצעים בחנויות פיזיות לא קיימים באתר האינטרנט.

1.11 תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו”ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.

1.12 לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות ל “פוגי נעים” במייל ff0505437628@gmail.com או בטלפון מס’ 050-543-7628.

02

כשרות לעשות שימוש באתר

2.1 הלקוח הנו בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או דרכון זר תקף או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל.

2.2 הלקוח רשאי לבצע הזמנת מוצרים בתנאי שהוא בעליו של אמצעי תשלום תקף של אחת מחברות האשראי המאפשר רכישה באתרי אינטרנט ו/או בטלפון.

2.3 על הלקוח להיות בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט.

2.4 על הלקוח להיות בעל כתובת למשלוח דואר, דרכה הוא מבקש לקבל את המוצרים אותם הזמין.

2.5 מבלי לגרוע מהאמור לעיל, תהיה החברה רשאית למנוע מלקוח מלבצע הזמנות באתר בכל אחד מהמקרים שלהלן:

לקוח ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין;

הלקוח הפר תנאי מתנאי התקנון;

הלקוח מסר בעת ביצוע ההזמנה ו/או לאחר מכן בטלפון פרטים שגויים במתכוון;

הלקוח ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע באתר או בפעילות התקינה של האתר ו/או מי מטעמו.

בכוונת הלקוח למכור ו/או לשווק את המוצר ו/או המוצרים שהזמין לצד ג’ ו/או להמשיך לסחור בו.

03

הזמנת מוצר

3.1 ניתן לרכוש מוצר דרך האתר ו/או דרך הטלפון.

3.2 עבור כל מוצר המוצע למכירה באתר מוצג דף מוצר הכולל פרטים לגבי המוצר, גודל, מחיר וכיו”.

3.3 לרכישת מוצר דרך הטלפון, יש להתקשר למספר הטלפון המופיע באתר ולמסור את פרטי המוצר הנבחר, פרטי הלקוח ופרטי התשלום.נציג מטעם בעלת האתר יאשר ללקוח, טלפונית, שהמוצר הנבחר נמצא במלאי ושניתן להזמינו ויגבה תשלום באמצעות כרטיס אשראי.

3.4 לרכישת מוצר דרך האתר:

יש לבחור את המוצר מתוך דף המוצר או מתוך רשימת המוצרים, להוסיפו לסל הקניות ולמלא את כל הפרטים הנדרשים במקומות המיועדים לכך, לרבות כל הפרטים הנדרשים לצורך התשלום ומשלוח המוצר.

בעת קניה ראשונה באתר יש למסור שם וכתובת דואר אלקטרוני עדכנית וכן לבחור שם משתמש וסיסמא. בקניה חוזרת ניתן לעשות שימוש בשם המשתמש והסיסמא שנבחרו בעבר. לצורך ביצוע יעיל ומהיר של ההזמנה יש להקפיד על מסירת פרטים מדויקים.

מילוי כל הפרטים הנדרשים הנ”ל לרכישת מוצר דרך האתר, ייחשב לביצוע הזמנת המוצר ע”י הלקוח (להלן: “הזמנת המוצר”).

עם קליטת הזמנת המוצר במערכת, תישלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת כי הזמנת המוצר נתקבלה. הודעה זו אינה מהווה אישור כי הזמנת המוצר בוצעה ואינה מחייבת את בעלת האתר בשום צורה.

רישומי המחשב של אתר “פוגי נעים” בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

3.5 מסירת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ו/או להליכים משפטיים אזרחיים.

04

תשלום

4.2 רק לאחר אישור הפרטים והעסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי, ובמידה שהמוצר קיים במלאי כאמור, תאושר הזמנת המוצר ו”פוגי נעים” תפעל לאספקת המוצר.

4.3 חיוב הלקוח עבור המוצר יתבצע, דרך כרטיס האשראי, רק לאחר שיינתן אישור חברת כרטיסי האשראי.

4.4 היה ולא התקבל אישור לביצוע העסקה בכרטיס האשראיה תהיה בעלת האתר רשאית שלא לספק את המוצרים שהוזמנו, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי האתר ו/או החברה ו/או בעלת האתר. במקרה כזה תישלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני מתאימה לכתובת הדואר שהזין בעת ביצוע ההזמנה או שיצרו עימו קשר טלפוני. מנגד, אם בשל כל סיבה בה לא תוכל בעלת הסטודיו לספק את המוצר שהוזמן , תיצור בהקדם קשר עם הלקוח, לקבלת החזר או מוצר אחר. 

4.5 במקרה שיוצג באתר מחיר שגוי של מוצר, תפנה בעלת האתר או נציגים מטעמה אל הלקוח שביצע את ההזמנה, יעדכנו אותו בדבר הטעות ובדבר מחירו הנכון של המוצר ויאפשרו ללקוח להחליט האם מעונין לרכוש את המוצר במחיר הנכון. במידה והלקוח לא אישר את הרכישה תבוטל העסקה ,ובמקרה זה לא תהיינה ללקוח טענות ו/או דרישות ו/או תביעות כלשהן כלפי בעלת האתר או מפעיליו בעניין זה.

05

אספקת המוצרים

5.1 מועד המשלוח ייקבע בהתאם ליום אישור העסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי.

5.2 מוצר יסופק ללקוח רק כאשר תמורתו שולמה במלואה באמצעות אמצעי תשלום קביל כמפורט לעיל, לכתובת שמסר הלקוח בעת ביצוע הזמנת המוצר, ובהתאם לזמן אספקת המוצר המופיע תהליך ההזמנה.

5.3 זמני אספקת המוצרים מתייחסים לימי עסקים בלבד (ימים א’ – ה’, לא כולל שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).

5.4 דמי המשלוח ישולמו עם התשלום בגין המוצר. במכירה בתשלומים, ייתכן ודמי המשלוח ייגבו כחלק מהתשלום הראשון.

5.5 במקרה של הובלה חריגה או הובלה מחוץ לישראל ייגבה תשלום נוסף על התשלום הנגבה בגין הובלה רגילה. באחריות הלקוח לברר את עלות ההובלה החריגה טרם ביצוע ההזמנה.

5.6 בעלת האתר לא תהיה אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה, לרבות שביתות השבתות, תקלות במערכת המחשב וכיוצ”ב.

5.7 התקנון של חברת המשלוחים אשר תוביל את המוצר יחול על כל אספקה/הובלה של מוצר שהוזמן על ידי הלקוח באמצעות אתר “פוגי נעים”, ויחייב את הלקוח.

5.8 היה והמוצר שהוזמן לא סופק ללקוח בתוך פרק הזמן הנקוב – על הלקוח להודיע על כך מיידית ל-“פוגי נעים” על פי פרטי ההתקשרות המופיעים באתר. במידה והלקוח לא יהיה מעוניין להמתין להגעת המוצר, יוחזר ללקוח הכסף אשר שולם עבור המוצר בכפוף ובהתאם לברור עם חברת המשלוחים ובכפוף לסעיפים 5.1-5.7 המופיעים לעיל.

5.9 בזמן אספקת המוצר, רשאית “פוגי נעים”, ו/או מי מטעמה לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי שפרטיו נמסרו בעת ביצוע הזמנת המוצר, על גבי שובר כתנאי למסירתו של המוצר.

5.10 התמונות המוצגות מייצגות את המוצר כפי שהוא. עשויים להיות הפרשי גוונים בין המוצר המקורי לתמונה.

06

הזמנות שגויות

באחריות הלקוח בלבד לוודא כי הפרטים שהזין באתר הינם פרטים מלאים ומדייקים. “פוגי נעים” איננה אחראית לאימות פרטי הלקוח ו/או לנכונותם. במקרה של הזמנת מוצר שחזרה עקב פרט שגוי יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי הטיפול ומשלוח. הלקוח  מתבקש להקפיד למלא את הפרטים באופן מלא, מדויק ועדכני.

07

ביטול הזמנת מוצר על ידי הלקוח

7.1 הודעה על ביטול הזמנת המוצר מכל סיבה שהיא תהיה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981.

7.2 ביטול הזמנת המוצר יתאפשר מיום הזמנת המוצר ועד 14 ימים מיום הזמנת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן התשמ”א-1981, לפי המאוחר מבין השניים.

ביטול הזמנת המוצר יעשה בכתב באמצעות שליחת הודעת דואר אלקטרוני לכתובת : fuginaim.studio@gmail.com. ההודעה תכלול את פרטי הלקוח, שמות המוצרים, תאריך רכישה, מספר הזמנה וסיבת ההחזרה.

7.3 ביטול הזמנת המוצר יהיה כפוף לכך שהלקוח יחזיר את המוצר שהוזמן באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא לסטודיו פוגי נעים כרכום 76 מושב רמת רזיאל , על חשבונו.

7.4 דמי ביטול הזמנת המוצר לפי הכללים לעיל, יהיו בסך של 5% ממחיר המוצר שהוזמן או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם. הכסף יוחזר ללקוח באותו האופן בו שולם רק לאחר קבלת המוצר בסטודיו.

7.5 לא ניתן לבטל עסקאות בהתאם למפורט ב’תקנות הגנת הצרכן’ (ביטול עסקה).

7.6   ביטול הזמנת מוצר על ידי “פוגי נעים”

“פוגי נעים” רשאית לבטל הזמנת מוצר כולה או חלקה, וזאת על פי שיקול דעתה, ובפרט ובמידה ונפלה טעות כלשהי או שמכל סיבה שאינה בשליטת בעלת הסטודיו אין באפשרותה לספק את המוצר.

בכל מקרה של ביטול, “פוגי נעים” תמסור ללקוח הודעה על ביטול הזמנת המוצר באחד מערוצי הקשר המצויים בידה (משלוח הודעה לכתובת דואר אלקטרוני אותה ציין הלקוח תיחשב כאילו נמסרה והתקבלה הודעה אצל הלקוח). “פוגי נעים” לא תהיה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף או אחר שעשוי להיגרם ללקוח או לצד שלישי כתוצאה מביטול ההזמנה על ידה.

08

מוצרים פגומים ואחריות

מוצרים פגומים שנרכשו יוחלפו בחנות במוצרים דומים לאחר שנבדקו הפגמים והתברר שהפגם אינו כתוצאה ממעשה או מחדל של הלקוח. בהיעדר מוצר זהה, הלקוח יזוכה בסכום הרכישה.

שימו לב לפירוט הפריט בתמונות והתיאור מוצר 

המוצרים יוצאים מהסטודיו שהם במצב טוב, יש לקחת בחשבון שמדובר בפריטים עבודת יד וככאלה  יתכנו סוגי גימור שונים . 

בשל השימוש במוצרים מוכנים ושילובם בעבודות בחלק מהמקרים , בפריטי וינטאג׳ יראו עליהם סימני הזמן – דבר הנותן להם את קסמם ויופיים קחו זאת בחשבון 

09

סודיות ומידע

9.1 “פוגי נעים” מתחייבת שכל מידע שמסר הלקוח בעת ביצוע הזמנת מוצר באתר האינטרנט ו/או בטלפון, ישמש לטובת מתן שירות ללקוח ולא ייעשה בו כל שימוש שהלקוח לא הסכים אליו מראש, למעט שימושים הנובעים באופן טבעי מניהול העסק ו/או דרישות על פי דין. גישה לעובדים למידע תתאפשר אך ורק לשם מתן שירות ללקוח.

9.2 אתר “פוגי נעים” נוקט באמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור על סודיות המידע שמסר הלקוח בעת ביצוע הזמנת המוצר. במידה והתקיימו מקרים שאינם בשליטתה ו/או הנובעים מכוח עליון, “פוגי נעים” לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, שנגרם ללקוח ו/או למי מטעמו אם המידע יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.

10

מגבלות שימוש על תוכן האתר

10.1 כל מידע, ו/או תצוגה המופיעים באתר “פוגי נעים” ,לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר באותיות בלוק או לוגו, תמונות וכן עריכתם והצגתם של אלה, הינם קניינה הבלעדי של “פוגי נעים”.

10.2 אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים ו/או בעיצובים ו/או בתמונות ו/או בסימני המסחר ו/או בכל דבר אחר המהווה את קניינה הבלעדי של “פוגי נעים” ואשר מופיעים באתר “פוגי נעים” אלא בהסכמתה, בכתב ומראש.

10.3 כל המוצרים המופיעים באתר “פוגי נעים” כפופים לזכויות יוצרים עפ”י החוק.

11

דין ושיפוט

פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל הנובע ממנו, יעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך בבית משפט בתל אביב.

For any inquiries please email: fuginaim.studio@gmail.com 

מעדיפים לקרוא באנגלית?